Щаслива людина, у
кого в душі зібрано велика кількість скарбів. І у неї є натхнення
допомогти їх збирати зростаючий дитині.
Вчитель- це людина, яка чує тональність
дитинства в повній гамі різнозвучних клавіш. Вона допомагає їй пізнавати багатогранний світ, кладучи до
дитячого серця часточку своєї душі і збагачує її життя власним досвідом.
Мій вчительський
шлях триває 15 шкільних років. Я – вчитель англійської мови і моя перевага в
тому, що мій урок відкриває перед учнями аспекти з різних сфер життя народу з
великою культурною спадщиною, поєднуючи знання мови та літератури, частково
географії, історії, країнознавства, музики та основ здоров`я. І роль
перекладача необхідна не тільки на уроці англійської мови, а за межами урочного
часу теж, перекладаючи дитячі слова та вчинки з дитячої мови на дорослу і
навпаки.
Моє педагогічне
кредо:
«Знання складаються
з дрібних крихт щоденного досвіду»
Принципи
педагогічної діяльності перекликаються з життєвими:
1.Принцип співробітництва
- спільна робота підвищує ймовірність спільної перемоги.
2.Принцип терпіння
– подорожувати разом з іншими завжди доводиться повільніше, ніж подорожувати
одному.
3.Принцип 101
відсотка – відшукати 1 відсоток, з яким ми згодні і направити на нього 100
відсотків наших зусиль.
4.Принцип
землеробства – усі взаємовідносини потрібно культивувати.
Часто діти запитують: “А для чого вчити іноземну мову?” Питання для них зовсім природне , але дуже проблематичне для того, кому його ставлять. Відповідь на
нього повинен дати урок. Вивчення англійської мови не повинно
бути звичайним. Воно повинно викликати у дітей зацікавленість з першого уроку і
намагатися підтримувати це відчуття протягом всього курсу навчання.
Щоб навчити своїх учнів творчо мислити, самостійно
планувати свої дії, вдосконалювати навички і культуру міжособистісного
співробітництва я вважаю доцільним використовувати метод проектів. Тому проблема над якою я працюю називається:
« Використання проектних технологій на
уроках англійської мови».
Працюю з дітьми від 1 до 9 класу і впевнена, що методи і
форми навчання повинні бути різними для кожного класу, адже є різні,
індивідуальні за своїм складом учнівські колективи. Доцільно зупинитися на
декількох технологіях інноваційного
навчання:
-інтерактивні технології(«Мікрофон», «Незакінчене
речення». «Мозковий штурм»);
- технологія ситуативного моделювання(гра-імітаційна,рольова
та дидактична)
- технологія організації групової навчальної діяльності;
-комп`ютерні технології.
В початковій школі найефективніше розвиток здійснюється у
грі. Вона забезпечує емоційний
комфорт, запалює вогник допитливості та
зацікавлення до предмета.
В середніх класах залучаю учнів до створення власних комп`ютерних
презентацій , що сприяє розширенню активної лексики та формування самостійності.
Також приділяю увагу роботі в групах, в парах для автоматизації умінь та
навичок.
Зі своєї практики бачу,що дітям подобаються нестандартні
уроки: урок-гра, театралізований урок вистава, урок- казка, бінарні уроки.
Таким чином, всі мої зусилля направлені на формування у
школярів позитивного ставлення до вивчення англійської мови,розвиваючи їх
інтелектуальні вміння. Англійська мова наче міст, що зближує різні культури.
Давайте будувати мости, а не зводити стіни.
Enlish is like a bridge. Let`s build bridges but not walls!
Комментариев нет:
Отправить комментарий