Власний особистісний та творчий портрет

                 
Щаслива людина, у кого в душі зібрано велика кількість скарбів. І у неї є натхнення допомогти  їх збирати  зростаючий дитині.
  Вчитель- це людина, яка чує тональність дитинства в повній гамі різнозвучних клавіш. Вона допомагає  їй пізнавати багатогранний світ, кладучи до дитячого серця часточку своєї душі і збагачує її життя власним досвідом.
Мій вчительський шлях триває 15 шкільних років. Я – вчитель англійської мови і моя перевага в тому, що мій урок відкриває перед учнями аспекти з різних сфер життя народу з великою культурною спадщиною, поєднуючи знання мови та літератури, частково географії, історії, країнознавства, музики та основ здоров`я. І роль перекладача необхідна не тільки на уроці англійської мови, а за межами урочного часу теж, перекладаючи дитячі слова та вчинки з дитячої мови на дорослу і навпаки.
Моє педагогічне кредо:
«Знання складаються з дрібних крихт щоденного досвіду»
Принципи педагогічної діяльності перекликаються з життєвими:
1.Принцип співробітництва - спільна робота підвищує ймовірність спільної перемоги.
2.Принцип терпіння – подорожувати разом з іншими завжди доводиться повільніше, ніж подорожувати одному.
3.Принцип 101 відсотка – відшукати 1 відсоток, з яким ми згодні і направити на нього 100 відсотків наших зусиль.
4.Принцип землеробства – усі взаємовідносини потрібно культивувати.
Часто діти запитують: “А для чого вчити іноземну мову?” Питання для них  зовсім природне , але дуже проблематичне для того, кому його ставлять. Відповідь на нього повинен дати урок. Вивчення англійської мови не повинно бути звичайним. Воно повинно викликати у дітей зацікавленість з першого уроку і намагатися підтримувати це відчуття протягом всього курсу навчання.
Щоб навчити своїх учнів творчо мислити, самостійно планувати свої дії, вдосконалювати навички і культуру міжособистісного співробітництва я вважаю доцільним використовувати метод проектів. Тому проблема над якою я працюю називається: « Використання проектних технологій на уроках англійської мови».
Працюю з дітьми від 1 до 9 класу і впевнена, що методи і форми навчання повинні бути різними для кожного класу, адже є різні, індивідуальні за своїм складом учнівські колективи. Доцільно зупинитися на декількох технологіях інноваційного навчання:
-інтерактивні технології(«Мікрофон», «Незакінчене речення». «Мозковий штурм»);
- технологія ситуативного моделювання(гра-імітаційна,рольова та дидактична)
- технологія організації групової навчальної діяльності;
-комп`ютерні технології.
В початковій школі найефективніше розвиток здійснюється у грі. Вона забезпечує емоційний комфорт, запалює вогник допитливості  та зацікавлення до предмета.
В середніх класах залучаю учнів до створення власних комп`ютерних презентацій , що сприяє розширенню активної лексики та формування самостійності. Також приділяю увагу роботі в групах, в парах для автоматизації умінь та навичок.
Зі своєї практики бачу,що дітям подобаються нестандартні уроки: урок-гра, театралізований урок вистава, урок- казка, бінарні уроки.
Таким чином, всі мої зусилля направлені на формування у школярів позитивного ставлення до вивчення англійської мови,розвиваючи їх інтелектуальні вміння. Англійська мова наче міст, що зближує різні культури. Давайте будувати мости, а не зводити стіни.

Enlish is like a bridge. Let`s build bridges but not walls!

Комментариев нет:

Отправить комментарий